Дизайн логотипуЛоготип відображає маркетингову стратегію - це «обличчя» підприємства, саме тому навколо логотипу будуються основні елементи фірмового стилю. Логотип містить в собі основну кольорову палітру, шрифт, стилістичні елементи. Для кращого запам'ятовування логотип повинен бути оригінальним, але не варто перенавантажувати його кольором та використовувати складні геометричні форми, а, перебуваючи на всій рекламній, поліграфічній та сувенірній продукції, логотип має інформувати про напрям діяльності підприємства.
Створення фірмового стилюПрофесійно розроблений фірмовий стиль позитивно сприяє формуванню іміджу підприємства, підсилює ефективність рекламних контактів із споживачами, сприяє росту репутації на ринку, викликає довіру партнерів. Для створення фірмового стилю використовуються такі складові, як логотип, шрифт, фірмові кольори. Після чого, люба рекламна та сувенірна продукція підприємства (візитки, буклети, конверти, папки, блокноти, ручки і т.д.) повинна бути виконана в єдиному створеному фірмовому стилі.
|