СТВОРЮЄМО ЦІННІСТЬ








Добруцький
Ігор
Ігорович





Випускник економічного факультету (1987 р.)

Генеральний директор зовнішньо-торговельної виробничої фірми «Роксолана», засновник міжнародного етнокультурного проекту «Folk Ukraine»
Добруцький  Ігор  Ігорович

Ніколи не можна зупинятися на досягнутому, завжди треба рухатися тільки вперед! — життєвий принцип Ігоря Добруцького — засновника українського квіткового бренду «Роксолана», успішного бізнесмена та громадського діяча. Ігор Ігорович має активну громадську позицію, яка полягає в управлінні справами у сфері бізнесу та сприянні культурному розвитку України. Народився 8 березня 1958 р. у м. Хмільник Вінницької області. Вищу економічну освіту у КНТЕУ здобував у 1981–1987 рр. З 1996 до 2000 рр. продовжував навчання в Дипломатичній академії України при Міністерстві закордонних справ України. Професійний шлях розпочав з 1982 р. начальником «Продснабу» комбінату «Київсільбуд». Становлення власного бізнесу відбулося з заснуванням у 1988 р. зовнішньо-торговельної виробничої фірми «Роксолана». Нині компанія «Роксолана» — це гігантська імперія квітів. У 1990 р. бренд «Роксолана» став відомим на території усього Радянського Союзу, згодом вийшов на міжнародний рівень — Польща, Голландія та інші країни. Саме Ігор Ігорович у 1990 р. був першопочатківцем в зародженні торгових взаємовідносин між Україною, Гонконгом та Китаєм. Зайнятість, пов’язана з розвитком власного бізнесу, не забрала час на подальший особистий розвиток в інших соціальних та суспільно важливих платформах. Зокрема, у 2001–2004 рр. І. І. Добруцький — голова представництва Державного комітету України з питань регуляторної політики у м. Києві, з 2005 до 2009 рр. — президент українського громадського об’єднання «Асоціація флористів України» і, разом з тим, обраний депутатом Київської міської ради V скликання. Обіймав посади заступника голови Київської міської державної адміністрації та радника Київського міського голови. Засновник міжнародного етнокультурного проекту «Folk Ukraine», що досягнув значного суспільного резонансу в Україні і за її горизонтами. Так, втілені у життя масштабні проекти — «Фестиваль писанки», «День Києва на Софії», «Парад вишиванок», «Фестиваль квітів», «Новий рік на Софії», які є прямим віддзеркаленням того, що відроджує безцінну культурну спадщину та традиції України. Серед інших проектів, реалізованих у Києві Ігорем Добруцьким, — «Парк сакур» та сквер ім. Гейдара Алієва, квітковий годинник, моніторингова програма зелених насаджень у м. Києві, Міжнародний архітектурний конкурс з благоустрою до Євро?2012, весняні виставки квітів на Співочому полі та конкурс «Квітучі балкони» у Києві. Має значний досвід викладацької діяльності за спеціальністю «Ландшафтний дизайн». За виняткове вміння тримати баланс у співвідношенні «повноваження — ресурси — відповідальність» Ігоря Добруцького неодноразово нагороджували почесними грамотами, серед яких: подяка КМДА за вагомий особистий внесок

у створення духовних і матеріальних цінностей та досягнення високої професійної майстерності, подяка КМДА за внесок у розвиток міста Києва; Почесна грамота Кабінету Міністрів України; міжнародна премія «Бізнес-Олімп» за присвоєння звання «Золота Торгова Марка» («RD»); Почесна орденська відзнака ІІІ ступеня міжнародної благодійної організації «Фонд суспільного визнання». 5 золотих медалей отримала ТМ «Роксолана» на міжнародних конкурсах. Не дивлячись на тяжке політичне та економічне становище України, Ігор Ігорович продовжує вести бізнес-справи та підтримувати культурну сферу в країні, дотримуючись постулату З. Фрейда: «Все, що сприяє культурному розвитку — працює проти війни».