СТВОРЮЄМО ЦІННІСТЬ








Майоров
Георгій
Володимирович



Випускник факультету іноземних мов

Член правління НАСК «Оранта», директор департаменту з маркетингу
Майоров Георгій Володимирович

Народився 4 жовтня 1968 р. в м. Ленінабаді Таджицької РСР. Навчався в середній школі №19 м. Сизрані Самарської обл. (РФ). 1986 року після закінчення школи вступив до Самарського залізничного технікуму за спеціальністю «Машиніст електровозу». Упродовж 1988–1990 років служив у війську в м. Житомирі, а 1992 року став студентом факультету іноземних мов Житомирського державного педінституту. Студентські роки були для Георгія важливим періодом стрімкого духовного і творчого зростання. Він відмінно навчався, брав участь у студентських наукових олімпіадах і конкурсах, активно займався музичною творчістю. Вокальний дует у складі студентів факультету іноземних мов Георгія Майорова та Наталії Петрусенко-Мосейчук (нині популярної ведучої ТСН на каналі «1+1») і нині згадують як один із найкращих дуетів за всю історію існування художньої самодіяльності інституту. Згодом Георгій Майоров перевівся на заочне відділення Київського лінгвістичного університету. Паралельно працював директором з продажу холдінгу «Сігрем Україна ЛТД». За його активної участі було створено мережу роздрібного продажу напоїв компанії «Сігрем» та відомий центр продажу на Майдані Незалежності в м. Києві. Упродовж 1996–1998 років, уже працюючи директором з продажу та дистрибуцій данського представництва компанії «Стіморол» в Україні, Георгій Майоров був залучений до створення мережі центрів дистрибуції компанії «Стіморол» у Львові та Одесі. І в тому, що компанія в ці роки посіла перше місце в рейтингу, є і його заслуга. З 1998 по 2004 рік Георгій Майоров обіймав посаду директора з маркетингу компанії «Славутич Україна», відповідав за створення та розвиток в Україні відомих пивних брендів («Туборг», «Львівське», «Арсенал», «Карлсберг» та інших). За короткий час компанія «Славутич Україна» стала одним із лідерів галузі. У 2004 році Георгія запрошують на посаду консультанта зі стратегічного маркетингу компанії «Хортиця». Під час його роботи «Хортиця» потрапляє до «Книги рекордів Гіннеса» як компанія, що завоювала 30% вітчизняного ринку і за потужністю стала третьою в світі. З 2008 року він – він є членом правління НАСК «Оранта» – провідної страхової компанії України. Один з найбільших талантів Георгія Майорова – талант економічного передбачення. Він працював консультантом

такої потужної фінансової установи, як «Укрексімбанк», відомих компаній «Логос» та «Швидко Україна», був куратором санаторно-курортного департаменту Державного управління справами при Президентові України. Дослідження вітчизняного і світового економічного розвитку, заняття стратегічним маркетингом Георгій Майоров поєднує з художньою творчістю. Він – один із авторів мистецького проекту Руслани Лижичко «Дикі танці», з яким співачка перемогла на «Євробаченні», був одним із головних організаторів і режисерів грандіозного дійства, присвяченого 80-річчю знаменитого табору «Артек». Як відомо, в рамках цього свята відбулася зустріч Президента України з президентами Польщі, Литви і Грузії. Попри значну зайнятість, Георгій Майоров завжди знаходить можливість для спілкування з викладачами і студентами Житомирського державного університету імені І. Франка, адже саме звідси розпочалося його стрімке сходження до життєвих вершин.