СТВОРЮЄМО ЦІННІСТЬ



Коломицева  Олена  Віталіївна

Коломицева
Олена Віталіївна

Завідувачка кафедри економічної кібернетики та маркетингу Черкаського державного технологічного університету, голова Черкаського відокремленого підрозділу Громадської організації «Українська асоціація маркетингу»

Докторка економічних наук, професорка

Олена Віталіївна Коломицева — відома українська дослідниця у галузі маркетингу. До сфери наукових зацікавлень вченої належать територіальний маркетинг, позиціонування регіону, маркетингове забезпечення агропродовольчого ринку, сучасні маркетингові інструменти просування продукції підприємств, маркетингові комунікації.
Народилась 8 грудня 1964 р. в м. Черкаси. Освіту здобула в Полтавському кооперативному інституті (спеціаліст, 1986) та Московському кооперативному інституті (магістр економіки, 1987). Упродовж 1987–2000 рр. працювала викладачем в Черкаському кооперативному економіко-правовому коледжі, протягом 2000–2010 рр. — на посаді старшої викладачки, доцентки кафедри менеджменту Черкаського державного технологічного університету. У 2010–2013 рр. — заві­дувачка кафедри економіки, обліку і аудиту ПВНЗ «Європейський університет» (Черкаська філія). З 2013 р. очолює кафедру економічної кібернетики та маркетингу Черкаського державного технологічного університету, де започаткувала спеціальність «Маркетинг».
Професорка О. В. Коломицева у 2005 р. захистила

кандидатську, а в 2012 р. — докторську дисертацію. Авторка та співавторка понад 220 наукових праць, зокрема 130 статей (8 — в періодичних виданнях, які включені до наукометричних баз Scopus та Web of Science Core Collection), 4 навчальних посібників, 12 монографій, 75 навчально-методичних видань. Під її керівництвом захищено 9 кандидатських та 2 докторські дисертації.
Олена Коломицева — талановита організаторка науки та педагог із понад 30-річним досвідом викладання бізнесу та маркетингу та співпраці з європейськими університетами. Активна учасниця міжнародних наукових та освітніх проєктів. Її студенти постійно здобувають перемоги на престижних конкурсах студентських наукових робіт. Упродовж багатьох років працювала як виконавиця і керівниця держбюджетних тем та як членкиня і голова акредитаційних комісій для економічних спеціальностей.
Олена Віталіївна очолює спеціалізовану вчену раду за спеціальністю 08.00.05 «Розвиток продуктивних сил і регіональна економіка» та 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) із захисту кандидатських і докторських дисертацій Черкаського державного технологічного університету, головна редакторка «Збірника наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки», членкиня наукового комітету International conference «Contemporary issues in theory and practice of management» факультету менеджменту Ченстоховського політехнічного університету (Польща) та редакційної ради наукового журналу «Zeszyty naukowe Wyzszej Szkoly Humanitas» університету «Humanitas» (м. Сосновець, Польща).
Олена Коломицева провадить активну громадську діяльність: голова Черкаського відокремленого підрозділу Громадської організації «Українська асоціація маркетингу» та членкиня Об’єднання маркетологів України. Членкиня робочої групи Черкаської обласної державної адміністрації з розроблення Стратегії регіонального розвитку Черкаської області на період до 2027 р.
Плідна праця вченої оцінена низкою відзнак та нагород: Почесна грамота Черкаського державного технологічного університету (2014, 2016), подяка (2014) і грамота (2019) Міністерства освіти і науки України, Почесна грамота Управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації (2017), Грамота Верховної Ради України (2018) та інші.
Життєве кредо Олени Віталіївни: «Ніколи не зупинятись, не боятись труднощів і не здаватись. Хто наполегливо стукає, тому відчинять. Хто йде, той дійде».


Olena V. Kolomytseva
Head of the Department of Economic Cybernetics and Marketing, Cherkasy State Technological University, DSc (Economics), Prof.
Research аreas: territorial marketing, regional positioning, marketing support of the agri-food market, modern marketing tools for promoting enterprise products, marketing communications.