СТВОРЮЄМО ЦІННІСТЬ



Ковшова  Ірина  Олегівна

Ковшова
Ірина Олегівна

Професорка кафедри маркетингу та управління бізнесом Національного університету «­Києво?Могилянська академія»

Докторка економічних наук, професорка

Професійна діяльність І. О. Ковшової спрямована на впровадження сучасних методик з маркетингового менеджменту на підприємствах, прийняття оптимальних управлінських рішень із застосуванням математичних моделей та використанням нейромаркетингових технологій у діяльності компаній.
У 1994 р. Ірина Олегівна розпочала навчання у Київському державному торговельно-економічному університеті за спеціальністю «Маркетинг». Упродовж усього періоду навчання працювала економісткою у ТОВ «Антуріум». З 1999 р. навчалася у Київському національному економічному університеті за спеціальністю «Правознавство», поєднуючи навчальний процес із професійною діяльністю в Українському кредитному банку на посаді економістки 1-ї категорії відділу обслуговування юридичних осіб. Упродовж 2002–2006 рр. обіймала посаду заступниці директора з фінансових та економічних питань Навчально-наукового центру проф­техосвіти Академії педагогічних наук України.
Здобувши ґрунтовну освіту, Ірина Олегівна продовжила вдосконалювати власні професійні навички. Зокрема у 2008 р. взяла участь у курсі підвищення кваліфікації за спеціальністю

«Маркетинг» з питань удосконалення якості викладання від Академії педагогічних наук. На рахунку вченої участь у тренінгових програмах від KPMG, «Скайлайн Софтвер», ERASMUS+ та Jean Monnet Fund.
Ірина Олегівна має досвід міжнародної співпраці з Францією (The International Days IAE Gustave Eiffel at UPEC). Брала участь у сертифікаційній програмі «Інновації у навчальному процесі: методи, підходи, технології» Вищої школи економіки у Празі; спільній програмі України, Великої Британії та Словаччини «Сталий розвиток енергетики: інноваційне партнерство і екосистеми»; проєкті Міжнародної агенції маркетингових ініціатив «Customer Experience» та спільній програмі України й Таджикистану «Digital business transformation: challenges and opportunities for partnership».
Викладацька робота вченої розпочалася з 2006 р. на посаді доцентки кафедри маркетингу Європейського університету. Згодом викладання продовжилося на кафедрі менеджменту та бізнес-моделювання Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій. Із 2014 р. Ірина Олегівна обіймає посаду професорки кафедри маркетингу та управління бізнесом Національного університету «Києво-Могилянська академія».
Авторству професорки І. О. Ковшової належать понад 80 наукових праць. Серед основних робіт — монографія «Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика» та статті: «Peculiarities of investing into innovation», «Prospective trends in neuromarketing tools of the food industry in view of Ukrainian society digitalization», «Administration of telecommunication company staff potential in Ukraine» та «Evaluation of efficiency of wind power plants operation in wind conditions of the Northern Black Sea region of Ukraine».
З 2015 до 2017 рр. Ірина Олегівна обіймала посаду секретарки спеціалізованої вченої ради з правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора (кандидата) економічних наук за спеціальністю «Економіка та управління підприємствами».
З 2006 р. невід’ємною частиною професійної діяльності науковиці є проведення консультацій і тренінгів у сфері маркетингового менеджменту та управління бізнесом для керівників національних та іноземних компаній.
Життєве кредо: «Життя — чудова мандрівка, впродовж якої відкриваються нові обрії».