|
|
Легеза
Микола Андрійович
Випускник факультету економіки, менеджменту і права (2004 р.)
Депутат Деснянської районної та Київської міської ради (1990–2010), радник Глави Секретаріату Президента України (2007–2009),
доктор філософії, академік Академії будівництва України, академік Національної академії наук екологічних технологій
|
|
Провідний фахівець із земельних питань та містобудування, Микола Андрійович Легеза зробив вагомий внесок у розвиток столиці. Працюючи депутатом, опікувався широким спектром питань, що стосувалися покращення добробуту мешканців Деснянського району та Києва.
Народився 10 червня 1955 р. у с. Ріжки Таращанського району Київської області. Здобув дві вищі освіти, закінчивши Київський державний інститут культури і мистецтв та Київський національний торговельно-економічний університет. Трудовий шлях розпочав у 1972 р. на птахофабриці «Київська». Після служби у лавах Радянської армії продовжив працювати на цьому підприємстві.
Важлива віха у житті Миколи Андрійовича — обрання депутатом Ватутінської (Деснянської) районної ради народних депутатів м. Києва (1990). Починаючи з 1991 р. дотепер — голова ради самоврядування селища Биківня Ватутінського району. Рішучий, вольовий керівник надихав своїм прикладом оточуючих на цілеспрямовану роботу. Завдяки організаторським здібностям у 1993 р. Миколу Легезу призначено заступником генерального директора міжрегіонального об’єднання «Укрпромтекстиль».
|
Генерального плану розвитку м. Києва до 2020 р. Відчули підтримку чимало підприємств та організацій (зокрема і державних), яким надавалися пільги щодо сплати за землю. Злагоджено працювали всі структури, які контролював Микола Андрійович. За період його діяльності було розглянуто понад 30 тисяч листів-звернень юридичних осіб щодо відведення земельних ділянок для будівництва об’єктів господарської діяльності, соціальної інфраструктури, автозаправних станцій, шкіл, лікарень, дитячих садочків, офісних і торговельних центрів, житла, об’єктів виробничої сфери.
Добробут мешканців столиці був одним з пріоритетних напрямків. Розпочато будівництво Подільсько-Воскресенської лінії метрополітену, а також лінії швидкісного трамваю з вулиці Бальзака до ст. метро «Лівобережна», побудовано Дарницький міст, який відіграє важливу роль у розвантаженні шляхів сполучення столиці. Ідеї Миколи Андрійовича щодо обов’язкового будівництва підземних і наземних паркінгів у Києві відіграли неабияку роль у паркуванні автотранспорту. Постійно нарощувалися темпи будівництва житлових багатоквартирних будинків, об’єктів
|